Përpara se të luhet në fushën e lojës, finalja e Botërorit, “Katar 2022” po “luhet” edhe në rrjetet sociale. Nga përllogatitjet e bëra, Kampioni i Amerikës së Jugut ka 392 milionë ndjekës në Instagram kundrejt 238.7 për të gjithë përzgjedhjen transalpine.
Nëse Kupa e Botës do të luhej me numrat e rrjeteve sociale, Leo Messi tashmë do të kishte fituar me një diferencë të madhe. Kampioni i Argjentinës në Instagram ka në fakt 392 milionë ndjekës kundrejt 238.7 milionë të gjithë kombëtares franceze, ku ka një lojtar që nuk ka as profilin e tij, pikërisht portieri titullar Hugo Lloris.
Që nga fillimi i Kampionatit Botëror, Leo Messi ka publikuar tashmë 24 herë në rrjetin e tij social: janë shumë. Megjithatë, në disa raste, është thjesht një reklamë ose sponsorizim i ndonjë produkti. Të shumta janë edhe videot e Pulce, si ajo që kujton të gjithë karrierën e tij me Albiceleste dhe me Adidas.
Më shumë se 31 milionë ata që vlerësuan foton e fushatës së Louis Vuitton, në të cilën Messi është së bashku me Cristiano Ronaldon. Një imazh tashmë ikonik, i realizuar nga Annie Leibovitz teksa dy kampionët janë përballë një tabele shahu. Debutimi në Kupën e Botës kishte mesazhin e mëposhtëm që shoqëronte një video: “Do të ecim të gjithë bashkë”.
Fitorja e parë, 2-0 ndaj Meksikës, i dha mundësinë Messit të postonte një foto me numrin 10 në shpinë dhe mesazhin: “Sot duhej të fitonim dhe ia dolëm”. Marrja e një përgjigje nga miku Luis Suarez dhe afro 30 milionë pëlqime. Imazhi së bashku me Antonelën e tij në vend të kësaj mori pothuajse 17 milionë pëlqime.
Dhe kështu me radhë, me postime gjithmonë shumë të njohura. Leo, nga ana e tij, ndjek 288 persona. Ndër ndjekësit e tij janë Ronaldo Fenomeni, Cesc Fabregas, Jordi Alba, Neymar dhe Rafa Nadal.